Nova kesinlikle Philips. İşletmemizde güçlü bir miksere ihtiyaç duyuyoruz çünkü çikolata çırparken mikserlerin çoğu yanıyor. Ama 1 senedir aktif kullanıyoruz Philipsin mikserini teklemedi bile maşallah. Bi de ben sürekli düşürüyorum 🤣🤣 ona rağmen maşallahı var 👍🏻