forumgurmesi ssjsjdjdjd 😂😂😂 ya gerçekten ben sevmem mutfak işini, hazır bir şeyler ayarlıyorum hep. Mesela tepsi ile su böreği filan alıp buzluğa dolduruyorum onu ısıtıp yanina da bisküvi, kuru pasta gibi bir şey ayarlıyorum. Hele bebekten sonra yaoamıyorum valla, sevmiyorum da, çok yakın arkadaşlarım bildiği için sağ olsunlar elleri dolu geliyorlar 😂