iremyll 2 cm açılmayla 37+3 te suyum geldi. Geceydi. Sabah 8 e kadar suyum bitti açılmam artmadı. 8 de suni verildi. Akşam 18.35 te di 6 cm le doğurdum. Yani 18-19 saat suni çektim. Normal doğum yaptım ama 35 dikişle. Önce sezaryen istemedim. Sonra da olamayacak kadar ilerledim mecbur doğurdum. İyi ki normal olmuş. Ama bir ay sonra kuzenim ilk çocuğunu doğurdu. 39+4 falandı onunda. Suyu geldi açılma yoktu. Suniyle 4 saate 10 cm açılmayla normal doğurdu. Yani bünye farkı var, 1 hafta bol yürüyüşle sen başarırsın bence 💜 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim