duaelvin Nette var tarif ama sizin tarifleriniz varsa öğrenmek isterim ölçüsünü de söylerseniz çok iyi olur teşekkürler ☺️
deletedmom173 duaelvin canın ben çok az yapıyorum içireceğim zaman bebeğime bir su bardağı misal hem ben içiyorum hemde bebeğime içiriyorum tane kimyonlu yapıyorum içine nane de koyuyorum kaynatıyorum süzgeçten geçirip kaşıkla içiriyorum
Tky58 duaelvin Ben 1 bardak kaynatılmış suya bir çay kaşığı tohum şeklinde olan kimyondan koyup bekliyorum sarı rengi oturduktan sonra süzüp içiyorum tozunu denemedim hiç 🙄 Bebeğime de vermedim🙄
duaelvin deletedmom173 benim bebeğim daha 30 günlük canım ona veremem heralde ama kendim içeyim çok teşekkür ederim tarif için peki toz kimyon kullansam da olur mu acaba
deletedmom173 duaelvin tozu nu ye canım öyle hafif ateşte kavur tadı mükemmel oluyor verebilirsin bebeğine de bir kaç çay kaşığı gazı olsa verdikleri bitkisel zinconun içinde de kimyon yağı var