MommyNest Kızlar merhabalar Yeni sezeryan dogum yaptım salı günü kırkımız cıkacak ve halen kanamam var ve ayretten kotu kokuyor sizce neden olabilir karnıma masaj yaptığım zaman kanama oluyor yapmadıgım zaman kahve akıntı olarak gelir sebebi nedir sizce 😵💫🙄
mervesare01 MommyNest merhaba kötü koku bende de var . Birde ben karnıma hiç masaj yapmadım yapmak mı gerekiyor acaba. Benim 26 gün oldu hala kanama var ama bazen 1 2 gün gelmiyor sonra Bi bakıyorum geri gelmiş akıntı
Dilaradeniz MommyNest dikişleriniz nasıl acaba? Benimde 13 gün oldu akıntı var dikişlerimde doktor bugün antibiyotik verdi inşallah geçer biter bide dikişler daha kaynamamış dedi
MommyNest mervesare01 doktor göbek kaldı bende diye masaj yap arada dedi 40 çıktıktan bir iki hafta gene devam eden var insan vücuduna göre değişiyor tabi 🌹
MommyNest Dilaradeniz temiz bakmadınızmı ıslakmı bıraktınız yada pansuman yapmadınızmı benim 39 günlük oldu tamamen kapandı gibi ama acısı var ya kenarları agrıyo
easlihn Doğum yapalı 3 ay oluyor 40 gün kanamam oldu ve kokuluydu doktoruma ilettiğimde antibiyotik yazdı sonrasında tamamen düzeldi bir danışın bence