onlyy sanki içinde hava kalmış/ patlamış gibi ses
Daha önce olmuyordu
Sertlik biraz büyüdü sanki sonra ses çıkmaya başladı
Çocuğum 2 yaş olunca emzirmeyi keseceğim sonra vajinal estetik yaptıracağım ve eğer gerek derse o şişkinliği de aldıracağım diye planlıyorum