15 ay 8 günlük. Ya bu ara okadar çok mız mız tüm gün desem belki inandırıcı gelmeyecek sürekli ıııı iiiii ıııı aaa ağlama sesiyle kafamı tirmaliyor. Ya sabahtan akşama kadar böyle tek uyku yapıyor akşam uyuyor 2 saat sonra kalktı ve sabah 6 ya kadar ağlama krizi yaşadık. Ne yaptıysak babasıyla susturamadik. TV bile izletmiyorum onu bile açtım yok. Yemek yedirdim. Calpol verdim tetagil sürdüm. Diş jeli kullandım ne yaptıysam olmadı. En son bağırdım yeter diye. Ve odaya gittim 10 dk boyunca ağlama kriziyle susmadan sesi kısıldı en son eşim getirdi zor bela uyuttum. Sabahın 6 Sina kadar uyku uyumadık. Erkenden kalktı 2 3 saat uyuduk. Ve sabah yine aynı durumda sürekli mız mız. Koltuğa çıkacak mesela çıkamayınca ağlama krizine giriyor. Veya ben mutfaktayim deli divane paçamda ağlıyor. Gidiyorum oyuncaklarının yanına oynamaya çalışıyorum kucağıma gelip ağlıyor. Kafayı yeme noktasına geldim. Farkettim ki okadar sabırlıyim aslında sabrin s si kalmadı şuan bende tüm günüm oğlumla geçiyor. Akşam o uyuyunca tüm işimi bitiriyorum ki gün içinde hep onunla ilgileneyim sıkılmasın diye ama yok yok yok. Atak mi sendrom mu ne bu. Azı disler çıkacak sadece kabarıklık var ama bı diş bukadar çığrından çıkartabilir mi. Yemin ediyorum artık komşular gelecek ne oluyor bu çocuğa diye okadar bı ağlama yaşıyor sizde durum ne bu aylarda başına gelen varmı ne yapmak lazım. Çok çaresiz hissediyorum kendimi. İnanın kahvalti bile yapacak durum birakmiyor gün içinde sadece akşam yemeği yer oldum. Kahvaltı yok sadece kahve okadar bittim tükendim.