Ergobaby kesinlikle aşırı iyi 4 yaşa kadar kullnılıyor bele asla yük bindirmiyor ve en önemlisi bebekler için bacak pozisyonu çok iyi piyasadaki çoğu kanguruda yok bacaklar aşağı sarkıyor çok zararlı ben babybjörn de kullandım ama en iyisi bu çokça tavsiyemdir