Doktorumuzun tavsiyesiyle ek gıdaya başladık tadımları bitirdik ama nasıl bitirdik bir de bana sorun. Ağzını hiç açmıyor kaşığa zgülerken falan veriyorum onları da geri çıkarıyor. Sizce küçük olduğu için mi ne yapmalıyım fikri yada tecrübesi olan var mı? Sevgiler