Kayra_68_aksaray Ama ben ve çocuklar Türkiye’de kalacağız ben eşimin gitmesini çok istiyorum kafa dinlemeye ihtiyacım var
Deletedmom_206 Kayra_68_aksaray Ben eşimi tek başına uzun süre göndermem şahsen. Güvensizlikten filan değil insan özler yahu
Kayra_68_aksaray goldengate Almanya eşim önce gidip düzen kurması gerekiyor sonrasında bizi goturebilirse götürecek
Kayra_68_aksaray Deletedmom_206 yok kıız valla özlemem gibi geliyo bana güvenmiyomda da zaten 🤣🤣 aman
Kayra_68_aksaray Deletedmom_206 bizimki birazda mecburiyetten oğlum ameliyat olacak 2 yaşinda 4 yaşinda ameliyat olacak baya bi miktar para lazım Türkiye’de o paranın birikmesi nin imkanı yok gibi birşey
ulsy123 Kafa dinleme fikri de çok hoş almayaya yerleşme fikri de. İkisi de süper sçeenekler ben kararsız kaldım şahsen hahah 😂
goldengate Kayra_68_aksaray o isler bir yildan uzun surer genelde yipratici olucaktir iyi dusunun sizde gidin
Kayra_68_aksaray Deletedmom_206 bennim özlem duygum yok gibi birşey sadece çocuklarıma var şu ana kadar kimseyi özlemedim ki özlemiyorum yani neden bilmiyorum