Kızlar bugün 5 yada 6. Gün ve şimdiye kadar geceleri çok nadir uyansa da emzirmedim ve bıraktık kızımda alıştı ilk başlarda biraz mızmızlaniyor ama ben konuşuyorum anlatıyorum büyüdün artık memesiz uyuyabilirsin diyorum,istersen sarılabiliriz, istersen su içebilirsin diyorum sonra ayakta kucağımda pış pış yaparak uyuyor çok uzun sürmüyor sanırım 2. Geceydi 9 da uyumustu 1 de uyandi 2 yada 2 buçukta uyumustu ben çok kararliydim ama zaten geceleri acıktığı için değil alışkanlık olduğu için uyaniyordu ama sık sık uyanan bir bebek değildi zaten, en sonunda uygulamaya geçtim sabırla,kararlikla bıraktık hatta dünden önceki gece babası uyuttu çok mutlu oldum ilk başlarda ağladı sonra geldiğimde ikiside uyuyordu kendi yataklarında sürecimiz bu şekilde oldu paylaşmak istedimmm sormak istediklerinizi sorabilirsiniz ❤️🌸