Benimki 10 aylık oldu hala sadece mama içiyor. Ek gıda bi lokma belki o da zaten kaşığa hala ağzıno açmıyor. Mamayı vermemeyi denesem ağlıyor sinir krizi geçiriyor dişleri çıkmadı hala bu durum düzelir mi ya sanki daha aylarca böyle sürecek gibi. Boyu kilosu geri kalır diye korkuyorum