Dr tavsiyesiyle geçtiyseniz bir önerim olabilir biz de erken geçtik ama sizin kadar değil biz 5 ayı geçmişti ek gıdaya başladığımızda bize dr umuz hipp kaşık maması önermişti 4 ay üzeri olan kendiniz evde muhallebi yapmayın onlardan alıp kullanın demişti sade yulaflı ve sade pirinçlisi var meyveli alma ilerleyip meyveleri arttırdıkça kendin meyve eklersin daha doğal olur demişti bizde kaka problemi de var yani az yapıyor bebeğim o yüzden yulaflı aldık bağırsaklarına da iyi gelebilir düşüncesiyle eğer gluten alerjisi yoksa az az deneyerek başlayabilirsin bizim de kilomuz düşüktü ve beni kınar gibi konuşmuştu çevremde bazı arkadaşlarım kaşık maması alma yedirme çok zararlı vs ancak şimdi onlar da kullanıyorlar 😂 bebeğimin kilo alımı da iyi içeriğini de biraz okudum çok anlamam ama içinde zaten sadece %99.9 yulaf ve b vitamini var ben organik olmasını da seviyorum aynı marka ya da başka marka formül süt ile de hazırlanabiliyor biz zaten sütte de hipp kullanıyorduk üzerindeki ölçü çok fazla geliyor ben ilk sefer oradaki kadar yaptım ben bile doyardım 1 koca tabak oldu ama az az yaparak kıvamını önce biraz daha akışkan sonra yavaş yavaş koyulaştırarak alıştırabilirsin