Havvakck merhaba benim bebeğimde de 40ı çıktıktan sonra olmuştu epilepsi atağı olabilir dendi fakat EEG her şey temiz çıktı 6 aylık olduğunda büyük bir atak geçirdi tekrar EEG vs çekimleri yapıldı temiz her şey ama ilaca başlandı tanı olmamada ilaç kullanımı gerekiyor sizinkide illa böyledir diyemem tabi ama bence muhakkak doktora gösterin video çekin o anlarda