İçerde babasıyla sohbet ediyor.
-baba, dinazorlar ve penguenler aynı dönemde yaşamış değil mi..
-evet oğlum
-sonra peki ne olmuş dünyaya bişey mi çarpmış?
-dünyaya kocaaaamaaaan bir göktaşı çarpmış ve dinazorların nesli tükenmiş
-ama penguenlere çarpmamış değil mi baba onlar da aynı dönem yaşamış ama çarpmamış …☺️
Gerçekten 3 yaşın apayrı bir tadı apayrı bir tatlılığı, bu akıllılık. İçim eriyor 🫠🫠
Bide espri yapma yüklenmiş. Burnumdaki dikişler çok gergin dedim eşime sabah. Oğlum oradan diyor ki, “yoksa sümükler sinirlenmiş mi🤣🤣🫠”