Merhaba kızlar 23 aylık kızım var gece gündüz memede uykuya geçiyor gündüzleri değil ama bazen geceleri meme emip doyduktan sonra beşiğine yatırıp bebegini verip uykuya geçmesini bekliyorum ve uyuyor ama gece belki 10 kez kalkıp memede uyuyakalıyor beşiğe de uykuya daldığımdan yatıramıyorum uyanırsam geçiriyorum ama yarım saat sonra yıne yanıma geliıyor bende uyku sersemine yanıma aldığımdan beşiğini abisinin odasına geçirmek istiyorum ama gece beslenmesini nasıl bıraktıracağım bilmiyorum gündüzü kesmek istemiyorum geceyi kestiğimde kaçtan kaça kadar emmeyecek her çocuk bunu anlar mı geceyı bıraktıracam derken gündüzü de bırakmasından korkuyorum sabah kaçta emzircem mesela bana biraz bahseder misiniz tecrübeli annelerden rica ediyorum anlatabilir misiniz