Oğlum 2.5 aylık yüzünde egzamaya bağlı kızarıklıklar oluşmuştu. Doktor kortizonlu krem verdi kısa süreli kullandık geçti. Sürekli nemlendiriyorum ama sanırım eşimin ve babamın sakalları değip tekrar tetikliyor. Bölgesel olarak kızarıklık oluşuyor yüzünde. Öpmüyorlar bile ama kafasını tam tutamadığı için kucaklarına alınca değiyor. Sürekli kortizona maruz bırakmak istemiyorum. Sizlerin kullandığı işe yarayan bir krem vs var mı tavsiye edebileceğiniz?