mervekaya1_ gerçekten bı an önce kendi evime geçmek istiyorum 1 tane kızım var 10 ay 15 günlük 2 senedir evliyim hayatım resmen zehir gibi bide sürekli misafiri bitmiyor hep misafir çağırıp duruyor bende kocamla vakit geçiremiyorum hep hizmet etmek zorunda kalıyorum bıktım usandım artık ben bekarken annemle babam ayriydi ve giresunluyum ben babamla ikimiz yasiyoduk o kadar rahatmisimki anlatamam yani okul staj ev işini gücünü yapardım yemeğini Felan çıkardım dışarı rahatlığa onkadar cok alisigimki kalabalığa bile tahammül edemiyorum gerçekten kafa dinlemek istiyorum artık ya Ankara’ya gelin geldim gurbetteyim