ireeemmm0 şu an okuduğum kitabı yazıyorum
Kadın diyor ki, sanırım çocuğa uyku alışkanlığı kazandırmakta geç kaldık çünkü 9 aylık oldu.
Eğitim almaya başlıyor.
İlk gece bebek ağladığında gitmiyor (bebek 12 dk ağlamış) kadında kocasına sarılarak ağlamış.
Ertesi gün bebek 5 dk ağlamış
Ertesi gün bebek uyanmamış - uyku düzeni almış
Kitap “bebeğinize fransız kalın” pamela - sayfa 82
İntetmetten bulup okumak isterseniz