borel 3 yaşında oğlum var hala tam anlamıyla konuşmuyor daha yeni 3 kelimeler başladı diyebilirim bana da çok söylediler erkekler gec konuşur diye çoğu kişi dil terapisine gidiyor devlet 3 yas sonrası doktor gerek görürse yönlendirme yapiyoruz dedi ben bekledim suan dilinden anlıyoruz kendini ifade etmeye başladı bence acele etmeyin birden açılıyor