m1sc Oğlum 7 aylık oldu. Günde ne kadar emzırıyodunuz ve ek gıda ne kadar verıyorsunuz. Ben günde ıkı oğun 1 de atıştırmalık yapıyorum. Püre halınde. Ama sureklı derdi meme ne kadar yesede emsede doymuyor. Gece zaten delirmek uzereyım.
seymaa01 m1sc biz de 7 buçuk aylığız aynı durumdqyız canım biz de geceleri çok sık uyanıyor sadece meme ve günde 2 normal bir de ata öğün veriyorum ama doymuyor sanki ve seninki geceleri çok sık uyanıyor mu
m1sc seymaa01 Ben artık kafayı yiyecegim sürekli mızmız yani veriyorum ek gıdasını yine meme sürekli mızmız artık dayanamıyorum ya gerçekten çıldıracağım artık ya ve evet geceleri sürekli uyanıyor 1:30 1 saat 2 saatte 1 uyanıyor…