sevdaozkan Yok zaten aylık kilo takibi yapılıyor kendi kafamıza göre mama vermek doğru olmazki. Yani gerekmedikçe anne sütünden devam etmenizi tavsiye ederim. Benimde kızım ilk 3-4 ay çok uzun emerdi inmezdi göğsümden doymuyor mu acaba derdim ama öyle değildi. İnsan aç olduğunu düşünüyor ama öyle olmuyor yenidoğan dönemi zaten genel olarak ağlamalı ve huysuzluklarla geçiyor