Merhaba kızlar,oğlum9 aylık,yerinde durmayan kıpır kıpır bir bebek,babıldama,ismine bakma,herşey yolunda çok şükür.Sadece kucağıma aldığımda aklı hep etrafdakı şeylerde,çok az bakar yüzüme,mesele sevdiği şarkıyı söylediyimde ve.s.Yani kucağımda olmadığında bakar,çağırırm meşgul deyilse gelir😂.Bir de başka aşırı dikkatini çeken bişey olursa beni pek umursamıyor,aynu durumu yaşayan oldumu aranızda?