sena68 5 buçuk kilo bebeğim var bazı bezlerin kilo aralıkları farklı oluyor 3-6 kullanıyorum ama sızıntı yapıyor bir üst numarayı mı kullanmalıyım
Sevnurr sena68 Bir üst numara kullanın bence diğer türlü kilosuna tam denk geliyor evet ama belini tam kavramıyorsa sızıntı oluyor maalesef
ilay-mom sena68 suan kaç numara kullanıyorsunuz yani 2 mi 3 mü ve hangi marka ? Bazı bezlerin kalıp farkı oluyor
myavocado sena68 ben hep bir üst numara kullandım kilosuna göre, şu an 9 kg ama 11-16 olan 5 no iyi geliyor
2prensesimvarcanim Gokturkmom ben 6 6 buçukkilo olana kadar molfix 3 kullandım sızınto yapınca kakası beline kadar çıkınca 4e geçtim çok büyük bez kullanmakta sağlıklı değil dıe biliyorum
ilay-mom sena68 molfix kullandım kalıbı küçük goon kullanıyorum bayadır stok da yapıyorum kalıbı büyük , 3 numaraya geçseniz daha rahat eder