Kızlar bebeğim grip oldu. Sürekli mız mız burnu dıkalı geceleri nefes alamıyor. Nebulizatör alsam faydası olur mu? Hangi ilaçları kullanmalıyım? Çok ağır değil sadece burnu dıkalı ateş yok keyfi gündüzleri iyi geçeleri törer estiriyor nefes alamadığı için doktora götürmek istemiyorum evde atlatsın istiyorum. Var mı önerileriniz?