22 aylık oğlumla her gün deliriyoruzz çok yoruldum artık. Hep çalışıp hem çocukla uğraşmak yıprattı beni. Sınır koyamıyorum asla dinlemiyor bağırsamda kızsamda anlamıyor. Kendi kendine oynamıyor çabuk sıkılıyor her şeyden sakin uslu bir dakikamız dahi yok çıldırcam artık haftasonu dinlenmek istiyorum kendime vakit ayırmak vs yapamıyorum hiçbir yere gidemiyorum çünkü durmuyorr hafta içi işten gel çocuğu al oyna yemek yap bulaşıkdı vs uyut saat 10 11 oluyor gün bitiyor. Ne yaoacağım ya sabrım kalmadı öfke patlamaları yaşıyorum hem kendime hem cocuğuma üzülüyorum psikolojim bozuldu artık