e3oct11 Merhabalar kızım sadece anne sütüyle besleniyor ama 2 gündür kaka yapmadı gaz da çok az çıkarıyor ve gece çok ıkınıyor ne yapmalıyım
duyguluanne e3oct11 benim bebeğimde şu an sadece anne sütüyle besleniyor 47 günlük üçüncü günde yaptı kakasını bende endişelendim ama normal olduğunu söylemişlerdi yaptı sizinki de yapar umarım bir an önce
sena68 Normal canım merak etme ben de kakasını yapması için gözünün içine bakardım ama bir haftaya kadar normalmiş