rabiazer biz de 2. Çocuğu düşünüyoruz . Tabii benim kızım şu an 5 yaşında . Eğer olursa aralarında 6 yaş fark olacak . Açıkçası ben biraz yaş farkı olması taraftarıyım . En azından büyük olanın tuvalete gidebilmesi , yemeğini yemesi , üstünü değiştirebilmesi gibi şeyleri yapması daha iyi olur diye düşünüyorum. biz zaten bir süredir maddi ve manevi olarak plan yaptık diyebilirim 😅 ikinci bir çocuğumuz olduğunda kızımın standartlarının değişmesini istemiyorum çünkü