KendiEvimdeDeplasmandayim Kızlar 58günlük olduk bugün. Kulağındaki kıllar dökülmedi hala. Böyle kalmaz dimi dökülür mü ne zaman dökülür??
gklmerve KendiEvimdeDeplasmandayim ay benim bebeğimin de öyle ben de burda kalıyım biz de 51 günlüğüz
Behappybaby KendiEvimdeDeplasmandayim Benim oğlumda da çok fazlaydı. 5 buçuk aylık olduk hiç kalmadı valla
Meri-Mel KendiEvimdeDeplasmandayim Çok erken daha annesi dökülüyor hepsi korkma 3-4 aydan sonra falan
KendiEvimdeDeplasmandayim Meri-Mel inşallah ya başka yerinde yok çok şükür. Kız bebek bide ilerde bişey derler üzülür diye korktum. Yoksa ben onu kurtkadın diye seviyorum 😂
Meri-Mel KendiEvimdeDeplasmandayim Geçiyor hiç üzülme kurt beybiye sevgiler minik kullaklarini severim onun ♥️
pantenkelebek KendiEvimdeDeplasmandayim dökülüyor hepsi zamanla merak etmeyin bizimde öyleydi ayını hatırlamıyorum ama şimdi 14 aylık hiçbişey kalmadı
Duriskonunannesiii KendiEvimdeDeplasmandayim ilk kizimda vardı kulak kılları böyle bildiğin salkım saçak şeklinde hem de 7-8 aydan sonra bir şey kalmadı üstüne o kıllı tüylü bebek beyaz tenli bal kopugu saçlı bir bebek oldu 🤣 ben kızımı minik maymunum diye seviyordum 🤣
KendiEvimdeDeplasmandayim Duriskonunannesiii maşallah minik kızınıza ☺️ erken mi doğdu sizinde ondan mı kalıyo acaba