Bebeğim 36 günlük. Doğduğu günden beri maşallah iştahlı bir bebek. İlk zamanlar sütüm çok azdı mama verdik ama çocuğum kaşığı, kaşık biberonu, şırıngayı hepsini reddetti sadece biberonu aldı ve meme reddi başladı 😔 çok çabaladım meme reddini yendim ama sütüm günün belli saatlerinde çocuğu doyurmuyor. Mecburen günde bir veya iki kere mama veriyorum bu defa beni tutmak istemiyor. Her emzirme eziyete dönüyor 😔 tuttuktan sonra çok güzel emiyor ama tutturmak resmen işkence. Galiba artık pes ediyorum kırık çıktıktan sonra yine istemezse sağıp vermeye başlicam 😔