Bennededimki Normal mi kzlar ya dünden beri 30 cc mama ile duruyor. Azı dişler yolda. Zorlamalı mıyım düzelir mi ? Ateş grip o biçim zaten. Sizler ne yaptınız.
Sevnurr Bennededimki Kaç aylık bebişiniz. Diş döneminde bizimkinin uykuları çok kötü oluyor. Ama hasta falan olduysa eğer bir hafta 10 günü buluyor yemek düzeninin düzelmesi
Sevnurr Bennededimki Çok ısrarcı olmuyorum teklif ediyorum yedirmeye çalışıyorum ama istemiyorsa hiç zorlamıyorum
Ertugggg Bebekler de açlık sıkıntı kan şekeri düşmesi sıvı kaybı oluyor ben olsam bir acile gider serum sorardım
Irmakprensesinannesi Bennededimki çok nrml dış dönemleri de zamnla düzelir rahat olun kızım 3.5 yaşında mesela bugün aşırı iştahsızlık sabah 2 kucuk pankek anca yedi bir muz yedi öğlen çok az mantı yedi şimdi uyudu mesela biz dabh 6:30 klktik
Sevnurr Bennededimki Benim ki de bir tanesini çıkardı azıların ama dediğim gibi uykusu tepetaklak oldu üç dört gün sonra düzeldi ama şimde de diğeri kabarmış baya geliyor uykusuz geceler 😴😴