Kızlar kızımı kar oynamaya çıkardım ve nasibimizi aldık ya çokta sıkı giyindirmiştim nasıl üşüttü anlamadım. Geceden beri ateşi var ve ishal olmuş. Böyle devam ederse doktora giderim ama evde ne yapabilirim geçirmek için Calpol veriyorum ama ateşi yine çıkıyor etkisi geçince ya çok üzülüyorum