ayse2944 Kızlar enfeksiyonum yüksek çıktı antibiyotiğe başlamak zorundaydım doktor emzirmeye uygun dedi 2 gündür kullanıyorum sütümde azalma oldu napıcam çok üzülüyorum bebek üç aylık mecbur mama vericem