yenianne3535
Doktor bana yün, peluş olan her şeyi kaldır dedi, kaz tüyü yastık vs battaniye kullanımı yapma dedi, örgü yelek kazak olmayacak pamuklu dışında kıyafet giyilmeyecek dedi,fon perde kullanma, oyuncaklarda ayıcık içi dolu oyuncakları kaldır dedi. Kedi köpek evcil hayvan olmaması lazımmış. Temizlik yaptığın oda da bebeği bulundurma dedi. Halılar yıkanabilir seçmeye çalışın dedi. Kıyafetleri kurutma makinesinde kurutun evde asarak kurutmayın dedi. Oda sıcaklığı 22 olması lazım dedi. Buhar makinesini kullanma dedi nem %40 ın altında olacak dedi. Günde 3-4 kez nemlendir dedi kortizonlu kremi hariç onu günde 2 kere ayrı kullanıyorum. Nemlendirici olarak Mustela kullanıyordum onun yerine molien baby lotion önderdi . Şampuan ve duş jeli olarak da linola önerdi. Ben daha 4 gündür kullanıyorum baya işe yaradı vücudu çok kötü olmuştu ama en işe yarayan bence kortizonlu krem oldu. İleride astıma çevirme ihtimali olduğu için uzun bir süreç ama dikkat edilmesi gerek dedi.