gzmkrmn Yoğurt, kefir yedirin bolca. Birde kayısı alıp kaynatın suyunu sabahları aç karnına içirin, kendisinide püre yapın yedirin bunlar iyi gelecektir. Düzelene kadar tekrarlayın. Zamanla alışıyorlar ek gıdaya 6-7 aylıkken benim kızımda kabız olmuştu bunlarla atlattık