Kızlar şimdi eşim yerel bir bebek mağazından buldu. Konyadayım bu arada.
Adamlar doğrulamış durumu. “Her sene aptamilde olurdu, bu yıl hipp te tedarik sıkıntısı yaşıyoruz. 3-4 haftaya düzelecek diye bekliyoruz” demiş.
Bulan stok yapsın yani. Haber vermek istedim.