Nisakusum Ben bı ara dıyet yapıyordum aralıklı oruç sıstemıyle 4 ayda 8 kılo verdim zorla o da bazen spor bıle yaptm ama çok az kılo gıttı incelme olmuştu ama onda sanırım 8 kılo olunca normal mı bilmiyorum
aylaa26 Nisakusum ben 2 haftadır yapıyorum ama bir sonuç alamadım ya sadece 750 grm vermişim ve o kadar az yiyorum ki anlatamam kahvaltıyı 11 de yapıyorum akşam yemeğini en geç 5 bucukta ve bol su içiyorum ama gitmiyor şaka gibi
1gulceninannesi Nisakusum ben de 28 gündür aralıklı oruç yapıyorum şuana kadar 3,5 kilo verdim. Kızımdan ötürü spor yapamıyorum sadece mümkün olduğunca yeme süresi içinde kalori açığı bırakmaya çalışıyorum. O şekilde bu kadar gitti.
Nisakusum Kontes0011 iyi mı ayda ıkı kıloya tekabül eder insanlar bır ayda 4 kılo verıyor bnce yavaş az
bsygt Nisakusum Allah Allah neden öyle oldu ki o zaman bu arada aynı kaderi paylaşıyoruz ben de hergün diyete başlicam sözde aralıklı oruç var benim de aklımda ben de 1.58 86 kiloyum ama moralini bozma yavaşta olsa gitmiş yani kilo yine de böyle devam et
Nisakusum CocukluKadinManifestosu gıttım kan degerlerım düşük çıktı b12 d vitamini ve magnezyum eksık takvıye kullanıyorum
bahardg Nisakusum ramazanda başlamayı düşünüyorum ilk kez yapacam inşallah bu sefer veririm yaaa artık bıktım
Ebrubulut bahardg öğlen 12 ye kadar sadece su kahve gibi şeyler içiyordum limonlu tarçınlı su içiyordum 12 de kahvaltı yapıyordum sıfır ekmek sıfır abur cubur hamur işi yok sonra 7 de akşam yemeği pilav Makarna yok 7 den sonra bişey yemiyordum her gün 1 saat yürüyüş