3bebe Arkadaşlar bıkaç gündür minicik bir siyah çizgi var tırnağımda Kafayı yicem artık cilt kanseri diyor Google ne alaka başına gelen var mı acaba 😔
zekkk 3bebe googleye bakarsak şu an hepimiz ya kanser ya ölmüştük google en kötüsünü de yazar belki ufak bir mantardır ys da cilt yaralanması mineral eksikliğinden de olabiliyor için rahay etsin istersen yarın sağlıkocağındsn değerleribe baktır
SevimliHayaletCasper 3bebe benim o siyah çizgi hiç eksik olmaz tırnağımdan çocukluğumdan beri 😄 internetten bakmakta hiç aklıma gelmedi
3bebe SevimliHayaletCasper benim nerden geldi bilmiyorum saçma sapan her haltı oraya bakar oldum depresyon mu seviyorum nedir anlamadım ki 😂