Bi şöyle memnun kaldığımız doktor olmadı ya. Çok şükür bebeğimizin ciddi bi sıkıntısı yok. 7,5 aylık oldu. Emiyor ve mama alıyor günde 1-2 defa. Kesmeye çalışsam da her doktor zayıf bu bebek mama ver diyince 😒 bi en son gittiğimiz emen bebeğe su bile verilmez diyor. Te allam sanki ben keyfimden verdim. Kendimi suçlu hissettiriyor bi de. Neyse.
Aylık kontrollere götürdük şimdiye kadar. 4-5 doktor değiştirdik. Beğenmiyoruz. Kimi kilosu az mama ver diyor. Biri kilosuna bakıyor boyuna bakmıyor. Birinin dili yeterli değil vs vs
şimdi de menenjit aşısı olayı var. En son gittiğimiz doktor 7. ayda yapalım 8. ayda da kan tahlili yapalım demir vs için demişti. İki gün önce başka doktora gittik 9. ayda başlatıyorum ben dedi (bi tanesi daha öyle demişti). Soruyoruz a tipi mi b tipi mi hangisine başlayalım diye. Daha doktorun aşıdan haberi yok gibi b tipi en yaygın diyor. Eline bi bexero mu nedir o aşının tablosunu almış. Bak bu ayda yaparsak bu ayda diğer doz diyor. Yok istersen kanı önce alalım sonra aşı ya da tam tersi nasıl derseniz diyor. Yok demiri niye başlamışız kan tahlili yapmadan ne gerek varmış.
Yani ayını aşısını ben seçiyorsam sana ne gerek var?! Biriniz ayrı diyor biriniz apayrı Valla biz doktorlardan daha bilgiliyiz sanırım. Bi tuhaflar. Bana şöyle aklı çalışan tecrübeli bi doktor lazım. Gel de bul 😒 Hepsi kafasına göre bişi yapıyor sanki. Ki menenjitin en çok görüldüğü aylar 0-6 aymış. Kimse bize demedi vurdurun diye mesela. Hala daha erteliyorlar 9. ay diye. Kafam karıştı iyice.
Bana şişli kağıthane taraflarında bi hastane/doktor tavsiye edebilecek var mı?