Kızlar bebeğim ayına göre tombik gıdısı boynunu hep kapatıyor sıklıkla yıkamaya özen gösteriyoruz ama bu haftalarda ankara -17 yi bile gördü o yüzden sık yıkayamıyorum. İki gün geçmeden boynunun altı hemen kokuyor. Başka bor yerinde olmuyor sadece orası. Siliyorum pisik oluyor kızarıyor. Pudra döküyorum pisik kremi sürüyorum ama bir şekilde yine aynı hale geliyor bakımsız bir bebek gibi sanki ilgilenmiyor gibi hisse kapılıyorum. Verebileceğiniz öneriler varsa dinlemek isterim.