Arkadaşlar oğlum 25 aylık doğduğundan beri ilk defa kusuyor diyebilirim su içince bile geri çıkarıyor eşim gece vardiyasında yarım saate eve geliyorum dedi hastaneye götürücez ama içim içimi yiyor ilk defa kustuğu için sanırım o da korktu garipsedi çok ağladı genel durumu iyi gibi ama hiç bir şey yiyip içmiyor :( ne yapabilirim evde önerileriniz var mı