Kızlar lütfen bana bişey diyin ağlamak istiyorum aylardır böyleyiz😭oğlum gece uykusuna yattıktan 2 saat sonra kıpırdanmaya başlıyor bakıyorum gözleri kapalı ama kendini ordan oraya atıyor bu şekilde saatlerceeeeee hareket ediyor bu şekilde sabah ediyoruz hiç mi yorulmuyor derin uykuya hiç geçemiyor😭off uyurgezer mi oldu bu çocuk anlamadım artık çok yoruldum yatağına alıştırayım diyorum orda dönsün dursun bu seferde kıyameti koparıyor mecbur yanıma alıyorum bu arada benim kıpır oğluşum 1 yaşında 😔büyüdükçe uykusu derinleşir yatar misler gibi uyuruz diyorum daha beter oluyor bundan sonra uyku konusunda olumlu bişi demicem😶🌫️😶🌫️