gizematadeniz gzmbzgyk doğduğubda doktor karnimdan ilk cikarirt cikartmaz aa sarışın bu dedi. Ilk 1 ay 40 gün kaşı kirpiği saçı sapsariydı yoktu. Sonra ne olduysa bi kararmaya basladi. Inanilmaz bir kararma 😂😂 su an 6 aylık. Kumrala döndü neredeyse o sapsarı bebek 😂
Dmtt06 gzmbzgyk benim kızım da kumral doğdu ama kaşı kirpiği yoktu sarıydı sonra açıldıkça açıldı sapsarı mavi gözlü oldu belli olmuyor yani değişiyor
kubra00k Oğlum mavi gözlü esmer bir bebek olarak doğdu. Şuan 17 aylık. Kahverengi gözlü, saçları sarı , teni bembeyaz😀