efnan_26 Bebeğim 2 aylık anne sütü emiyor Sadece İshal olmuş yeşilinsi kafası var gaz sancısı kakasını yapamıyorum kıvranarak ağlıyor Karnı ağrıyor gazını çıkarmaya Hatta izin vermiyor ağlıyor gazdanlığı veriyorum o da işe yaramıyor o da daha sancı yapıyor ne yapabilirim
1annekuzusu efnan_26 bn kimyon vermiştim karşı çıkan çok anne var ama biz de ise yaradı 1bardak demliyordum 1-2cay kaşığı bebeğime geri kalanı da bn jcerdim gaz problemi olmazdi
efnan_26 1annekuzusu ishal olsum yeşil kaka yapyo,yaparken kivranyo karin gurultusu var,sancıda var gaz ,acıdan ağlamaktan nerdeyse catlicak gaz damlada fayda etmiyo Kimyon günde 1 keremi verim
birprensannesi1 efnan_26 günde kaç kere kaka yapıyor? Sadece gaz sancısı olmasın sizinki Yenidoğanlar çok sık kaka yapar . Ayaklarını sıcak tutun karnını da biraz rahatlar o şekilde . Kimyon filan siz içseniz sütünüzden geçse daha iyi olur
1annekuzusu efnan_26 bnim bebeğimde öyleydi karnı çok oterdi yediğini aninca yaoardi . Doktor kontrolünde söyledim doktor probiyotik kullan dedi ama bn onun önerdiğini almadım entoregermina aldım ötme durumu bitti yediği karnında durdu
babyyboy25 birprensannesi1 ayakları sıcak tutmak ne için önemli acaba benimki tek çorap giydiriyorum normal ya bazende soğuk oluyor
efnan_26 birprensannesi1 Mbr günde 1 kere yapyo yeşil kaka ishal gibi çok ağrı şancı cekyo ,ishal olunca çok yapması lazım ama 1 kere yeşil kaka anlamadım giti ,
efnan_26 birprensannesi1 ayaklı pijama ve üstüne çorap giydiryorim ama bazen soğuk olyo ayakları hata ekinde eldivene de
birprensannesi1 efnan_26 o ishal değil ya, ilk zamanlar bebekler kakalarını yapınca morarır bence siz ondan bahsediyorsunuz. Geri kalan zaten gaz sancıları filandır
efnan_26 birprensannesi1 bisey da sorimnsize doğum yapalı 2 ay oldu adet olmadım normal mi ilk doğumunda hemen adet oldum