ffgg aynısı bizde de vardı üç gün başına soğan karanfil koydum odanın nemine dikkat ettim hırıltı arttıkça nebülizatörle 2 3 dk serumfizyolojik koyup buhar verdim sürekli burun temizliği yaptım arada stemar sprey var ondan sıktım 6 gün oldu şimdi çok hafif hırıltı kaldı ınu duyunca da hemen burun temizliği yapıyor bide eğer ağlamazsa stemar sıkıyorum, ağlarsa buhar veriyorum geçiyor. Bide düz yatırmayın ya reflü yatağı gibi yapın yada başının altına ince yastık battaniye falan bişeyle destek verin. Doktorumuz normalde yastık istemem ama böyle zamanlarda başına destek yapın dedi biz faydasını gördük bunların