3 aylık kızım var anne sütü ile besleniyor sıgarayı hamileyken bırakamadım günde bir iki tane de olsa içtim. Doğumdan sonra bir anda bırakmıştım iki aydır içmiyordum son zamanlarda gece kızım uyuktan sonra bir tane içiyorum kendimi çok kötü hissediyorum sabaha kadar nikotin vücudumdan atılmış oluyormdur. Yatmadan 1 litre su içiyorum vicdan azabı çekiyorum