TerazivedevrN 4 ay 12 günlük oğlum kısa gündüz uykuları, uykuya direnme , gece saat başı uyanma sürekli bi huysuz hali ve gece ağlama krizleri gerçekten çok yoruyor 😕 Ne zaman bitecek bu süreç ? Ve daha kolay atlatacak yöntemler var mı ?
TerazivedevrN Biliyorum geçecek ama nasıl geçecek , ne kadar sürecek bu böyle , en azından süreci biraz daha hafifletmek için elimizden bir şey gelmeli 🙁
didoece Bizim 5. Ayda bitti sayılır yani en azından atağın sonları sanırım şiddeti azaldı. Ben süreçte hiç birşey yapmadım sadece bebeğime uyup sabır ve sevgiyle yaklaştım çok şükür geçiyor
TerazivedevrN didoece geçeceğini biliyorum ama şu anki psikoloji ile sanki hep böyle olacak gibi düşünüyorum daha da kötü oluyorum yarım saatte bir uyanıyor ya
Minikalbim O geçiyo beteri 7. Ayda başlıyo uyumuyoda hiç ağlatmayın alın oturun o uyudukça da uyuyun uyumadanozda dümdüz yatıp dinlenin bu süreçlerde gelen gidenden ziyade mümkünse siz birine gidin anne kv falan sakince böyle gaz gibi çıkmasını bekleyin yani Başka çözümü yok kafayı yiyosunuz ama delirmiyosunuz saç baş yolunuyo bitsk şakasız yani 7. Ay atağı hala sürüyo bizde aynıyız
TerazivedevrN Minikalbim oy allahım çok güzel tanımladınız gerçekten . Sanki hiç bitmeyecek gibi geliyor gecesi ayrı gündüzü ayrı çok yorgun hissediyorum
Minikalbim TerazivedevrN bende çok yorgun hissediyorum 1 haftadan fazladır karla beraber evdeyiz ve her gün her gece böyle uykusuz geçiyo sürekli ağlarken buluyorum kendimi
TerazivedevrN Minikalbim yani dışarı çıkma imkanım olsa gerçekten bu yorgunlukla ona bile mecalim yok gibi eve tıkanıp kaldık 🥲 gündüz uyuduğunda da uyuyamıyorum maksimum yarım saat uyuyor . Sabah 6:30 da uyanıyor
atlasingoecos Aynı durumdayız bizde üstüne üstlük sol el bileğimde sinir sıkışması var çok zorlanıyorum meme reddi de olduğu için (yapılacak her şeyi yapıp denedim pilates topu ayakta emzirme vs ) sürekli biberonla süt ısıtıp ver yıka süt sağ mama yap mahvoluyorum
TerazivedevrN atlasingoecos el bileğim aynı şekilde , doğumdan sonra mı oldu ? Çok geçmiş olsun ❤️🩹 sağıp vermekte ekstra zor gerçekten ilk ay bende bu şekildeydim sonradan sadece meme ile devam ediyorum allahtan
atlasingoecos TerazivedevrN aynı durumdayız benim belimde de skalyoz sorunu vardı doğumdan öncesinde 17 dereceydi şuan kaça çıktı hiç bilmiyorum sağıp vermek gerçekten çok zor sağım artı mama devam ediyorum çoğunlukla mama alıyor çok üzülüyorum ama en azından elimden geleni yaptım
TerazivedevrN atlasingoecos hiç üzülmeyin , sağlıklı olsun karnı doysun yeter ki . Elinizden geleni en güzel şekilde yapıyorsunuz zaten birde buna üzülüp kendinizi yıpratmayın