leyldemiir
Kolaylıklar dilerim bu aylar inanılmaz zor ilk 3 ay uyudum mu bilmiyorum kolik bebeğim vardı tek başıma baktım arada eş desteği tabi gece gündüz ağlardı gece sabaha kadar gazı bitmezdi geceleri 2 3 saat aralıksız evin içinde gezdiğimi biliyorum kanamayla ve dikişlerim bile iyileşmeden 🥺 henüz 1 aylık ve alerji demek için kakasında kan yoksa erken diyorlar bizde az da olsa iyi gelen i love you gaz masajı olmuştu denemediyseniz deneyebilirsiniz
şuan 9.5 aylık ve hala gaz problemimiz var ama tabiki o günler gibi değil algısı açıldıkça sizi anlayıp tepki verdikçe her şey daha kolay oluyor ben o aylarda hemen büyüsün dayanamıyorum diye dua ederdim tadını çıkartamadım bile 🥹