leyldemiir 3. aya yeni girdi ve son 1 haftadır gaz sancıları hafifledi. Üstelik hem kolik hem de reflü beraber. Biz de oldukça zorlandık açıkcası, sizi çok iyi anlıyorum. Biz rutin olarak gün aşırı banyo yaptırdık çünkü banyodan sonra rahat bir şekilde uykuya geçiyor. Gaz sancı saatleri başlamadan önce gaz masajı yaptık. Elimizle hep karnına hafif bir şekilde daireler çizdik anca öyle uykuya dalabiliyordu. Beslenmeden sonra dakikalarca da sürse mutlaka üst gazını çıkarttık çünkü çıkmazsa alta gidiyor ve daha sancılı oluyor. Doktorumuzun tavsiyesiyle de bitkisel bir gaz şurubu ve probiyotik kullandık. Bunlar süreci hafif bir şekilde geçirmemizi sağladı.