ceydaa2 Normal doğum sonrası dikişlerim oldu kantoron yağı sürsem yanar mı çok merak ediyorum ağrısı olurmu
1annekuzusu ceydaa2 hiç bir şey sürme zaten 1-2 haftada kendiliğinden toplanıyor ama ağrın varsa buz kompresi yapabilirsin bana öyle söyledi doktorum
GKM ceydaa2 Günde 3 kere batikon sürün hemen toparlıyor batikon asla yanma yapmıyor ben kendim 2 doğum yaptım ikisinde de sadece batikon sürdüm ve çokta güzel toparladı.
GKM ceydaa2 Kantaron yağı hiç kullanmadım o yüzden yanlış bilgi vermek istemem doktor bana madecascol krem vermişti ilk ½ gün batikonla temizleyip üzerine madecassol sürmüştüm sonra madecassol kremi kesip batikon sürmeye devam ettim